Profetiat ja ilmestykset kuuluvat kristinuskoon

Unessa ihminen voi nähdä Jumalan ilmoituksia

Paasikiventie. Tämä karttakuva on suunnilleen siltä paikalta, josta aloin nousta Herraa vastaan yläilmoihin. Olin ehkä juuri tällä korkeudella kuin tämä kuva näyttää – upeaa, vaikka olenkin korkean paikan kammoinen!

Ilmestykset ja profetiat on koeteltava Jumalan sanalla, Raamatulla.

Kirjoitan tähän alkuun ensimmäiseksi Raamatun sanan, jota vastaan voi koetella omaa näkyäni muutamien vuosien takaa:

1. Tessalonikalaiskirje, luku 4:
13. Herran tulemus


Veljet, emme tahdo teidän olevan tietämättömiä poisnukkuneiden osasta, ettette murehtisi niin kuin ne, joilla ei ole toivoa.
14. Jos kerran Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin kuin uskomme, niin samalla tavoin Jumala myös on Jeesuksen kautta tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
15. Tämän me sanomme teille Herran sanana: Me, jotka olemme elossa ja jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi poisnukkuneiden edelle,
16. sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasuunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin.
17. Sitten meidät, jotka olemme elossa ja olemme vielä täällä, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin, ja niin saamme aina olla Herran kanssa.
18. Lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.


Näihin Raamatun sanoihin perustuen kerron sinulle lukijani erään mieleenpainuneen näyn, joka näytettiin minulle juuri ennen heräämistäni. Ajankohta on jossain vuoden 2005 - 2007 seutuvilla. Kuljin luultavammin autolla, mutta saatoin olla myös jalkaisin liikkeellä Paasikiventiellä Näsijärven rannan tuntumassa. Liikkuessani eteenpäin aloin aivan yllättäen kohota hitaasti ylöspäin. 


Kun olin noussut muutamia metrejä, tiesin sisälläni tämän olevan tempauksen ja olin menossa kohti Jeesusta vastaan yläilmoihin.

Olin todella riemuissani kun nousu jatkui ja maan kamara jäi alas.



Pian tämän jälkeen näky päättyi ja heräsin täysin tietoisena tapahtuneesta.

Riemu oli suunnaton, koska tiesin olevani heidän joukossaan, jotka pääsevät vastaan Herraa, Hänen saapuessaan yläilmoihin.

Toinen asia, joka lohdutti kovasti, oli se kun tempaus todella tapahtuu minun elinpäivinäni! (enkä ole enää nuori!)

Odotusarvo on todella suuri ja siksi voin rukoilla tätä pian tapahtuvaksi.

Oletko sinäkin valmis lähtemään Jeesusta vastaan pilviin????


Opetus jatkuu; 1. Tessalonikalaiskirje, luku 5:
1. Valvokaa!

Mutta ajoista ja määrähetkistä ei ole tarpeen kirjoittaa teille, veljet,
2. sillä te tiedätte itse varsin hyvin, että Herran päivä tulee kuin varas yöllä.

3. Kun ihmiset sanovat: "Nyt on rauha, ei mitään hätää"(2), silloin turmio yllättää heidät yhtäkkiä niin kuin synnytyskipu raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon.
4. Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät kuin varas,
5. sillä kaikki te olette valon lapsia ja päivän lapsia. Me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
6. Älkäämme siis nukkuko niin kuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
7. Ne, jotka nukkuvat, nukkuvat yöllä, ja ne, jotka juovat itsensä juovuksiin, ovat juovuksissa yöllä.
8. Mutta koska olemme päivän lapsia, olkaamme raittiita, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypäränämme pelastuksen toivo.
9. Jumala ei ole määrännyt, että osaksemme tulisi viha(3) vaan että saisimme pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
10. joka on kuollut puolestamme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.
11. Kehottakaa siis toisianne ja rakentakaa toinen toistanne, niin kuin teettekin.

(2) = "Rauha ja turvallisuus"
(3) = "määrännyt meitä vihaan"

 

sivun alkuun